News | Sojusz | Zasady | Członkowie | Rekrutacja | Download | Linki | IRC | Forum |
---|
Podręcznik oGame | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Mechanika gry | Początki | Porady ogólne | Kolonia | Floty i statki | Napady | Raporty |
Rozwój kolonii:
W tym dziale można się dowiedzieć jak kolonizować i rozwijać ekonomię na planetach. 2006-08-09 22:21:59 - Satelity Słoneczne Satelity słoneczne znajdują zastosowanie nie tylko przy badaniu Grawitonów. Pojedyńczy satelita pozwala nam pozyskać od 7 (przy maksymalnej temperaturze równej -50 C) do 50 punktów Energii. Koszt budowy kolejnych satelit nie rośnie wykładniczo jak ma to miejsce w przypadku elektrowni słonecznej czy fuzyjnej, a zatem istnieje punkt, w którym koszt uzyskania jednej jednostki energii z satelity jest niższy niż z elektrowni. Zależnie od przyjętej temperatury maksymalnej planety leży on pomiędzy 28 a 32 poziomem elektrowni słonecznej. Tzn. nie opłaca się stawiać wyższych poziomów elektrowni, gdyż koszt satelit będzie wielokrotnie niższy od elektrowni. Nawet wielokrotne złomowania nie przeważą kosztów. Przykładowo: Chcemy na planecie o maksymalnej temperaturze -50 C zbudować elektrownie słoneczne o poziomach 31-40. Budując odpowiadające im 3682 satelit uzyskamy tyle samo energii. Przy przeliczniku 3:1,5:1 koszt budowy satelit jest 767,2599 razy niższy. Znaczy to tyle, że musielibyśmy odbudowywać satelity i być złomowanym 767 razy aby koszt satelit przewyższył koszt stawiania elektrowni 31-40. Rada Sojuszu: Distant Obejrzyj komentarze(3) | Dodaj komentarz Kliknij tutaj, aby powrócić na listę porad działu Rozwój Kolonii. |
Site (c) Distant 2005 Logo (c) eXo 2007 Layout (c) Roevean & Ogame 2005 |
---|