![]() |
||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
News | Sojusz | Zasady | Członkowie | Rekrutacja | Download | Linki | IRC | Forum |
Podręcznik oGame | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Mechanika gry | Początki | Porady ogólne | Kolonia | Floty i statki | Napady | Raporty |
Rady dla zaczynających grę w OGAME:
W tym dziale wszystkie porady, niezbędne dla początkujących. Co najpierw budować, kiedy atakować, co wynajdować. Czyli jak w miarę szybko zbudować obiecujące i rozwijające się imperium. 2006-05-03 20:26:45 - Początkowe taktyki dla graczy, opisujące startowe fazy budowy. Początkowe taktyki dla graczy, opisujące startowe fazy budowy. 1. Zrównoważony rozwój floty jak i kopalni, zapieniający optymalną prędkość rozwoju, pozwalający zarówno na umiarkowane farmienie, jak i na szybka budowę statku kolonizacyjnego, oraz rozbudowę ekonomii i badań. Elektrownia Słoneczna lv1 Kopalnia Metalu lv1 Kopalnia Metalu lv2 Elektrownia Słoneczna lv2 Kopalnia Metalu lv3 Kopalnia Kryształu lv1 Elektrownia Słoneczna lv3 Kopalnia Metalu lv4 Kopalnia Kryształu lv2 Elektrownia Słoneczna lv4 Syntezator Deuteru lv1 Kopalnia Metalu lv5 Kopalnia Kryształu lv3... Tak dociągamy mniej więcej do poziomu kopalni 14/12/10, co da nam wystarczająca ilość surowców na budowę Stoczni i laboratorium, jak i na pokrycie ich początkowego zapotrzebowania. Następnie podciągając kopalnia do poziomu 15/13/11, dążymy do transportera i sond kosmicznych. Starając się dobudować od 5 do 10 Wyrzutni Rakiet. Kiedy uzyskamy pierwszą sondę, i mały transporter, możemy poszukać farmy, dążąc jednocześnie do kopalni na poziomach 16/14/12, a następnie do pierwszego okrętu kolonizacyjnego. 2. Teraz parę prawd oczywistych: 1.Na początku gry skup się na budowaniu Kopalni metalu i Kopalni kryształu. 2.Dbaj o dodatni bilans energetyczny (buduj wystarczają ilość Elektrowni słonecznych). 3.Nie inwestuj w magazyny, bo są w początkowej fazie gry nieprzydatne. 4.Staraj się nie inwestować w obronę tylko we flotę (no może kilka Wyrzutni rakiet na początek). 5.Określ czy będziesz prowadził grę agresywną (częste ataki) czy też spokojną (rozwijanie technologii i kopalni). 6.Na wstępie atakuj graczy z i lub I w statusie. 7.Szybko wybuduj Statek kolonizacyjny i załóż kolonię na dużej planecie (najlepiej na pozycji 4-6). 3. A teraz taktyka bardziej szczegółowa, przeznaczona dla tych, którzy postanowili jak najszybciej atakować sąsiadów i żyć z rabunków, może ona sprawić że będzie nam troszkę słabo funkcjonowała ekonomia, ale takie ryzyko podejmują gracze agresywni. 1.Elektrownia słoneczna (Poziom 1) 2.Kopalnia metalu (Poziom 1) 3.Kopalnia metalu (Poziom 2) 4.Elektrownia słoneczna (Poziom 2) 5.Kopalnia metalu (Poziom 3) 6.Kopalnia metalu (Poziom 4) 7.Elektrownia słoneczna (Poziom 3) 8.Kopalnia metalu (Poziom 5) 9.Kopalnia kryształu (Poziom 1) 10.Kopalnia kryształu (Poziom 2) 11.Kopalnia kryształu (Poziom 3) 12.Elektrownia słoneczna (Poziom 4) 13.Kopalnia metalu (Poziom 6) 14.Elektrownia słoneczna (Poziom 5) 15.Kopalnia kryształu (Poziom 4) 16.Elektrownia słoneczna (Poziom 6) 17.Kopalnia kryształu (Poziom 5) 18.Kopalnia kryształu (Poziom 6) 19.Wytwórnia deuteru (Poziom 1) 20.Elektrownia słoneczna (Poziom 7) 21.Wytwórnia deuteru (Poziom 2) 22.Wytwórnia deuteru (Poziom 3) 23.Elektrownia słoneczna (Poziom 8) 24.Wytwórnia deuteru (Poziom 4) 25.Wytwórnia deuteru (Poziom 5) 26.Wytwórnia deuteru (Poziom 6) 27.Elektrownia słoneczna (Poziom 9) 28.Fabryka robotów (Poziom 1) 29.Fabryka robotów (Poziom 2) 30.Laboratorium badawcze (Poziom 1) 31.Technologia energetyczna (Poziom 1) 32.Napęd spalinowy (Poziom 1) 33.Napęd spalinowy (Poziom 2) 34.Stocznia orbitalna (Poziom 1) 35.Stocznia orbitalna (Poziom 2) 36.MAŁY TRANSPORTER Rada Sojuszu: Bokler Obejrzyj komentarze(5) | Dodaj komentarz Kliknij tutaj, aby powrócić na listę porad działu Początki. |
Site (c) Distant 2005 Logo (c) eXo 2007 Layout (c) Roevean & Ogame 2005 |
---|